به منظور تسریع در واگذاری زمین به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا جلسه مشترک مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید وامور ایثارگران استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای تسریع اعطای زمین به ایثارگران، جلسه مشترک مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید وامور ایثارگران استان پیرامون واگذاری زمین به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تشکیل شد.

حسین پور مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به رشادتهای شهدا وجانبازان درطول 8 سال دفاع مقدس گفت:خانواده شهدا وایثارگران حقی عظیم برگردن جامعه و دولتمردان دارند و باید شرایط بگونه ای فراهم شود تا این عزیزان در اولویت دریافت تسهیلات زمین قرار گیرند ومشکلات موجود برسرراه آنها برداشته شود.

وی افزود:با توجه به توافقات انجام شده در فاز اول 18 هکتار و در قالب 300 قطعه زمین برای جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند منظورگردیده وقرار دادهای واگذاری مبادله شده است و25 هکتار فاز2 نیز در شرف واگذاری می باشد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.