به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی عسکری روز شنبه در حاشیه مراسم ختم علی تهایی آزاده و جانباز 50 درصد کرمانشاه به خبرنگار ایرنا افزود: اربعین سرآغاز پیام رسانی شهدای کربلا است به همین منظور تمام حسینیه ها، نمازخانه ها و ادارات بنیاد شهید شهرستان های استان کرمانشاه برای اسکان بیش از 300 نفر مجهز و آماده شده است.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به ایثارگران زائر هدف اصلی این نهاد در ایام اربعین گفت: بنیاد شهید استان پنج موکب از شهر کرمانشاه تا مرز خسروری برای پذیرایی از زائران ایجاد کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه با بیان اینکه هزینه موکب ها و حسینیه ها با کمک خانواده ایثارگران و کمک های مردمی تامین شده گفت: شهدا در دوران جنگ تحمیلی با سربند زیارت یا شهادت به جبهه ها می شتافتند بنابراین هر زائر باید نایب الزیاره یک شهید باشد.
حجت الاسلام عسکری در پایان بازشدن مرز کربلا را مرهون خون شهدا و ایثارگران دانست و از زائران اباعبدالله خواست که در زیارت شهدا و ایثارگران را فراموش نکنند.
استان کرمانشاه بیش 9 هزار و 800 شهید، 14 شهید مدافع حرم، بیش 19 هزار جانبار و بیش از 26 هزار جانباز و هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3209/8066 خبرنگار عباداله آذرگون ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.