به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بنیاد شهید یزد ، حضرت آیت الله ناصری یزدی در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان با تجلیل از صبر و استقامت آنان افزود: همه ما وظیفه داریم به پاس ایثار آنان، پاسدار آرمانهای والایشان باشیم.
امام جمعه یزد تصریح کرد: استقلال و امنیت کشور را مدیون خون هزاران شهید به خون غلتیده هستیم و باید ایثارشان را ارج نهاده و چراغ راه خود و آیندگان قرار دهیم.
ناصری یزدی خاطر نشان کرد: تکریم و تجلیل خانواده های شاهد و ایثارگر یکی از سیاست‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مسئولان باید به این مهم همت گمارند.
وی تاکید کرد: روحیه ایثار و شهادت ضامن تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی است از این‌ رو برای حفظ اقتدار نظام باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.
امام جمعه یزد با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام اضافه کرد: دشمنان اسلام وحدت اسلامی را هدف قرار داده اند تا از این طریق ضربات جدی و جبران ناپذیر به مسلمانان وارد کنند و ایجاد گروه های ملحد و تکفیری مانند طالبان و داعش در همین راستا انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ، شهدا را پرچم عزت و سربلندی کشور خواند و اظهار کرد: ما باید دنباله روی راه شهدا باشیم و اقدامات لازم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را با برنامه ریزی منسجم و هدفمند انجام دهیم را ذره ای از دین خود به شهدا را ادا کرده باشیم.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحانزاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.