احمد ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز جانباز افزود: جانبازان استان یزد در طول سال در برنامه های مختلف فرهنگی و علمی همواره پیشگام هستند و وظایف خود را انجام می دهند.
وی در ادامه به میلاد علمدار دشت کربلا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرد و افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز از امروز 11 اردیبهشت ماه در یزد و شهرستان های تابعه استان برنامه های مختلف بخصوص 22 برنامه شاخص برگزار می شود.
وی ادامه داد: آیین تجلیل ائمه جمعه استان از علمداران حماسه در یزد و شهرستانهای تابعه و دیدار مسئولان ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی از جانبازان آسایشگاه ثامن الائمه(ع) انجام می شود.
این مسئول اظهار داشت: برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ، دیدار مدیران دستگاه های اجرایی با خانواده های جانبازان یزد و شهرستانهای تابعه و تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات نیز پیش بینی شده است.
ابراهیمی همچنین به اجرای طرح پایش سلامت جانبازان ، برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و همچنین سرکشی به جانبازان در سطح استان انجام می گیرد.
به مناسبت میلاد باسعادت قم بنی هاشم حضرت عباس (ع) که به نام روز جانباز نامگذاری شده همه ساله در استان یزد برنامه مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی برگزار می شود.
استان یزد افزون بر سه هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.