به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری روز یکشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ضمن گرامیداشت 22 اسفندماه روز ملی شهدا افزود: خدمت به ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.
وی ادامه داد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قدر خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری را در استان بدانند و با همه وجود برای حل مسائل و مشکلات آنها با دقت و پیگیری جدی اقدام نمایند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: خانواده معزز شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و قطعا خدمت به آنها یک وظیفه بزرگ دینی ، ملی و انقلابی محسوب می شود.
ناصری گفت: به برکت انقلاب اسلامی نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال های گذشته کارهای خوبی را انجام داده ولی قطعا باید این فعالیت ها روز به روز گسترش یابد .
همچنین در این مراسم از کتاب فرهنگ اعلام شهدای استان که برگرفته از اطلاعات کاملی از تمام شهدای یزد است و در یک مجموعه گردآوری و منتشر شده است رونمایی شد .
با انتشار این کتاب که اطلاعات تمام شهدای استان را در بر دارد زمینه انجام پژوهش‌های دقیق و بهتر در ارتباط با شهدای استان یزد فراهم شده است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در بخش‌های مختلف بنیاد شهید با اهدای شاخه گل به کارمندان بنیاد شهید از فعالیت های آنها قدردانی کرد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.