فرماندار صومعه‌سرا گفت: با درنظر گرفتن اصول قانونی و رعایت بهداشت نانوایی و نانوایان و کمک به سلامت مردم می‌توانیم احساس امنیت و خیالی آسوده را در جامعه تزریق کنیم .

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه آردونان گفت: نان برکتی است که بر سر سفره همه اقشار جامعه جایگاه خاصی دارد.

وی گفت: وقتی به برکت و خواص وجود نان در زندگی مردم اشاره می شود به نوعی سلامت افراد را نیز در برخواهد داشت بنابراین هم از بعد اجتماعی و هم بعد فرهنگی اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

فرماندار افزود: اگر ما به سلامت افراد جامعه می اندیشیم، پس در مرحله اول سلامت نان که برکت همه سفره هاست را مد نظر قرارداده و در هرچه بهتر شدن کیفیت آن بکوشیم.

فرماندار اظهار داشت: امروزه به دلیل بی اهمیت قرار دادن وسهل انگاری درنحوه پخت وعدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی ها با معزل بزرگی مواجه هستیم وافزود: نانی که از کودک یک ساله تا پیر مردهفتاد و....ساله از آن تغذیه میکنندحتمابایددر حفظ سلامت وبهداشت وهمچنین کیفیت آن نظارت بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: با در نظرگرفتن اصول قانونی ورعایت بهداشت نانوایی ونانوایان وکمک به سلامت مردم می توانیم احساس امنیت و خیالی آسوده را در جامعه تزریق کنیم و این احساس امنیت خیلی مهمتر از خود امنیت است.

فرماندار عنوان کرد: وجود اطلاعات درست به نحوه تصمیم گیری و عملکرد به موقع کمک بسزایی خواهد کرد.

به گفته این مسئول افرادی را که موشکافانه به مشکلات رسیدگی و قوه تشخیص بالایی در شناخت سلامت و بهداشت نانوا و نانوایی  دارند، بطور نامحسوس برای سرکشی و بازرسی انتخاب کرده و برای بازدید مستمر و منظم با همکاری بخشداران تابعه و دهیارانشان برای انجام این کارآموزش دهیم.
 
فتح اللهی در پایان با اشاره به اینکه بازرسی ها بایدحتما منظم, متمرکز ویا گروهی انجام گیرد گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری و رفع مشکلات به بهداشت و سلامت مردم کمک کرده واتفاقات خوبی را در راستای این اهداف رقم بزنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.