به گزارش ایرنا حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در جمع عزارادان حسینی در مسجد الاقصی گرگان اظهار داشت : استکبار جهانی در راستای مقابله با نظام اسلامی ایران راهکارهای مختلفی را در دستور کار قرار داده است که اعمال تغییرات در واژگان و اصطلاحات انقلاب ، ایجاد تغییر در مقدسات و کم رنگ کردن آنها و همچنین تغییردر شخصیت ها و افراد نظام از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.
وی ادامه داد: چنین مباحثی از بدو انقلاب و در هنگامه تلاش های مردمی برای حفظ این انقلاب در دستور کار دولت های سلطه جو قرار داشته است و در این زمینه می توان به تلاش های دولت موقت و بنی صدر در جهت اعمال این تغییرات اشاره کرد
وی در تشریح فعالیت های استکبار جهانی گفت : آنها در تلاشند که با تغییر در واژگان و اصطلاحاتی که عقبه اسلامی و دینی دارند ، وازگانی را وارد عرصه های سیاسی کنند که بار معنایی منفی و گاها ضد دینی دارند و کوشش دارند که تسلیم گرایی را رواج دهند و در سایه روشنفکری ،معنایی خاص و مد نظر خود را به جامعه القا کنند.
حجت الاسلام مصلحی همچنین به اقدامات دشمن در خصوص کمرنگ کردن جایگاه مقدسات مذهبی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد که ایثارگری و راه شهدا و حتی تشییع پیکر پاک شهدا را از ما بگیرد.
وی همچنین در سخنرانی خود به حادثه منا و تشییع پیکر شهدای این فاجعه ، تلاش دشمن برای تغییر افراد و شخصیت های نظام و فتنه 88 و اینکه برخی در این فتنه دچار تزلزل شدند و بیشتر در فکر دسترسی به اموال و املاک بودند، اشاره کرد.
مصلحی همچنین سخنان اخیر ترامپ را قرون وسطایی بیان کرد و گفت: در مقابل این عربده کشی دیوانه وار یک فرد مالیخولیایی باید قاطع و محکم سخن گفته شود.
وزیر اطلاعات دولت دهم افزود: با دشمنی طرف هستیم که درنده خو و سگ صفت است باید محکم در مقابل او ایستادگی کنیم و هرگونه اظهار ضعف دشمن را دریده تر می کند.
وی همچنین تاکید کرد برای تعیین حق و حقیقت ملاک ارزش ها و معیار های اسلام و انقلابند نه افراد ،اینکه افراد ملاک حق و حقیقت شوند بلیه ای است که متاسفانه جامعه انقلابی با آن مواجه می باشد
نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان،مدیر کل حفظ ارزش های استان و جمعی ازمدیران کنونی و سابق استان در این جلسه حضور داشتند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.