به گزارش روز شنبه روابط عمومی جهاد کشاورزی تالش به ایرنا ، علی موسوی افزود: بیشتر ارقام کشت شده شامل راتون، پاچ باقلا، سبزیجات برگی و غده ای، باقلا برکت و شبدر برسیم بوده و پس از برداشت برنج کاشته شده است.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود از کشت دوم در تالش حدود 50 هزار تن انواع محصول به ارزش 965 میلیارد ریال تولید شود.
موسوی بیان کرد: کشت دوم از برنامه های اصلی مدیریت جهادکشاورزی تالش جهت استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی و کنترل آفات است.
شهرستان تالش با 16 هزار هکتار شالیزار و بیش از چهار هزار هکتار اراضی غیرشالیزار، سهم مهمی در تولید محصولات کشاورزی در استان گیلان دارد.
** مشکل آب شرب 2 روستای آستارا برطرف شد
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار گیلان به ایرنا، قاسم کباری مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا گفت: با از کار افتادن 2 دستگاه پمپ تاسیسات آبرسانی روستاهای کانرود و کشفی این شهرستان، آب شرب آنها طی چند روز گذشته با افت فشار و قطعی موقت مواجه شده بود که با خرید و نصب 2 دستگاه پمپ به ارزش 35 میلیون ریال، مشکل برطرف شد.
وی افزود: با این اقدام، آب شرب 170 خانوار روستایی در آستارا برطرف شد و در صورت تامین اعتبار، جایگزینی تاسیسات جدید آبرسانی به جای فرسوده، سرعت خواهد یافت.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 478 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.