به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه عصر شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد. در جریان این بازی ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در آغاز نیمه اول با حمایت هواداران خود بر بازی تسلط یافت و حملاتی را روی دروازه ملوان پایه ریزی کرد و حتی می توانست در دقیقه پنجم به گل برسد اما ضربه محکم حسین ابراهیمی بازیکن این تیم با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در ادامه این نیمه، بازی متعادل شد ولی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در اولین حمله جدی خود توانست دروازه سپیدرود را باز کند و این نیمه به سود تیم میهمان خاتمه یافت؛ در دقیقه 31 داور این بازی پشت محوطه جریمه سپیدرود اعلام ضربه خطا کرد که این ضربه را پژمان نوری کاپیتان با سابقه تیم ملوان بندرانزلی به گل تبدیل کرد.
در نیمه دوم نیز باز این تیم سپیدرود بود که بر بازی تسلط داشت و در دقیقه 87 داور یک ضربه پنالتی به سود سپیدرود اعلام کرد که این ضربه را حسین ابراهیمی به گل مساوی تبدیل کرد و بازی به وقت های اضافه کشیده شود.
در وقت های اضافی ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به 2 گل دست یافت که ابتدا بابک مرادی در دقیقه98 و از روی نقطه پنالتی دومین گل و در دقیقه 114 نیز، محمدرضا نقدی پور سومین گل تیم ملوان را به ثمر رساندند.
قضاوت این مسابقه را سیدمهدی سیدعلی با کمک های علیرضا ایلدروم و رحیم شاهین بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، حجت صدقی ، پژمان نوری ، محمدالله پوررحمت و امین جهان کهن از تیم ملوان انزلی ، سیدهادی موسوی و میعاد یزدانی از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ، به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور صعود کرد و سپیدرود رشت نیز با این شکست خانگی ، با جام حذفی وداع گفت.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.