به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه تیم استقلال خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی از سری رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 20:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف میعاد مغان اردبیل رفت که در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید.
در این دیدار گَودرز داوودی، عقیل کعبی، مهرداد پور ابوالقاسم، طالب ریکانی، میثم دورقی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، سعید زارع، جونیور و فرزاد بهمنی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.
همچنین منصور نصرالهی، میلاد فیضی، حسن پناهی، محسن نامور، محسن کارکن، وحید برزگر، توحید نصرتی، عزیز فیروزی، میثم جاویدزاده، افشار بدیهی و وحید شهبازی ترکیب تیم میعاد مغان را تشکیل می دادند.
در این بازی که تماشای آن رایگان بود 200 تماشاگر از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
تیم استقلال خوزستان که از همه لحاظ تیم حاکم بر میدان بود در نیمه اول بازی در حالی که موقعیت‌های گلزنی بیشماری بدست آورد تنها یک گل به ثمر رساند.
در دقیقه 29 بازی جونیور بازیکن برزیلی استقلالی ها با یک ضربه استثنایی دروازه میعاد مغان اردبیل را باز کرد.
در دقیقه 40 استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که میثم دورقی این موقعیت استثنایی را از دست داد.
در نیمه دوم استقلالی ها که به لحاظ نام و نشان برتر از حریف محلاتی خود بودند دروازه میعاد را به توپ بستند و در دقیقه 54 توسط جونیور دومین گل خود و بازی را به ثمر رساندند.
فرزاد بهمنی در دقیقه 70 با یک شوت استثنایی برای سومین بار دروازه میعاد مغان اردبیل را باز کرد. طولی نکشید که بازیکنان استقلال خوزستان توسط سابا تاوادزه در دقیقه 73 چهارمین گل برتری خود را وارد دروازه میعاد کردند.
آبی های خوزستان در دقیقه 90 بازی مجددا صاحب یک موقعیت پنالتی دیگر شدند که این بار فرید بهزادی کریمی برای پنجمین بار دروازه میعاد مغان اردبیل را باز کرد تا این دیدار با نتیجه پنج برابر صفر به پایان برسد.
استقلال خوزستان با پیروزی در این دیدار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.