به گزارش خبرنگار ایرنا ، نادر دست نشان عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و ملوان انزلی در رشت اظهار کرد: به عنوان سرمربی تیم ملوان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا برنده این دیدار شویم و بتوانیم به مرحله بالاتر صعود کنیم.
وی افزود: البته موفقیت تیم ملوان در رقابت های جام حذفی در ادوار گذشته کار ما را مشکل تر کرده چون طرفداران اتنظار دارند که در این رقابت ها بتوانیم موفق عمل کنیم و ما نیز درصدد این امر هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو تیم هم استانی در این بازی رو در روی هم قرار می گیرند ، این دیدار شرایط خاص خود را دارد و امیدواریم که این بازی از کیفیت بالای فنی و اخلاقی، برخوردار باشد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: انتظار ما این است که این بازی در شرایط بسیار خوبی برگزار و مردم گیلان علاوه بر تماشای یک بازی ناب فوتبال ، فرهنگ بالای خود را نیز به معرض نمایش بگذارند.
دست نشان با اشاره به تعمیر ورزشگاه شهید عضدی رشت بیان کرد: نکته عجیبی است که گیلان که یکی از معادن فوتبال ایران بشمار می رود چرا ورزشگاهی در خور نام و شخصیت این خطه ندارد و از مسئولان ورزش کشور و گیلان تقاضا داریم که ورزشگاهی در شأن فوتبال گیلان احداث کنند.
وی گفت: در بازی تیم های سپیدرود و ملوان نیمی از ورزشگاه به دلیل مرمت و تعمیر خالی از تماشاگر خواهد بود که این امر زیبنده فوتبال استان نیست و به طور حتم تعداد کم تماشاگر نیز روی بازیکنان هر دو تیم، تاثیر منفی خواهد گذاشت البته امیدواریم که طرفداران هر دو تیم فرهنگ بالای شهر و گیلان را در روز بازی نشان دهند و فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی عصر فردا (شنبه 18 شهریورماه) در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.