به گزارش ایرنا، مرحله جدید رقابت های جام حذفی فوتبال کشور در روزهای 16، 17 و 18 شهریورماه آغاز می شود که چهار تیم خوزستانی حاضر در این مسابقات در مقابل حریفانشان صف آرایی می کنند.
تیم صنعت نفت آبادان که در لیگ امسال با جذب بازیکنان خوش نام کشورعملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است در نخستین بازی خود در جام حذفی فصل 97 – 96 در اصفهان به مصاف تیم سپاهان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده بازی بین دو تیم اکسین البرز و سایپا خواهد رفت.
2 تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در قالب بازی های لیگ برتر، 12 بار به مصاف هم رفته اند که در این 11 دیدار، هفت برد سهم سپاهان، 2 برد سهم صنعت نفت و سه دیدار نیز به نتیجه تساوی ختم شده است.
تیم صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر با کسب هفت امتیاز از پنج بازی در مکان پنجم جدول قرار دارد این تیم تاکنون 2 برد، یک تساوی و 2 شکست کسب کرده و با هشت گل زده سومین خط حمله برتر کشور را در اختیار دارد همچنین تاکنون هفت گل خورده در مقابل نام این تیم ثبت شده است.
استقلال خوزستان دیگر تیم استان در این رقابت ها میزبان تیم میعاد مغان اردبیل است که نسبت به سایر تیم های خوزستانی، روی کاغذ کار آسان تری در پیش دارد.
نماینده فوتبال استان اردبیل در مرحله قبل با انصراف صبای قم توانست به این مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفی کشور راه پیدا کند. آبی های خوزستان در صورت برد حریف خود در این مرحله، به مصاف برنده دیدار 2 تیم نیروی زمینی و گل ابریشم می روند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان که دو فصل قبل سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را دارد، در فصل جاری از پنج بازی گذشته خود پنج امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در جایگاه یازدهم مسابقات قرار دارد.
آبی های خوزستان در این فصل به دلیل مشکلات مالی، بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادند و این موضوع باعث شد که در فصل جاری شروع خوبی نداشته باشند. استقلالی ها از پنج بازی خود در لیگ برتر یک برد، 2 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند.
در ادامه رقابت های جام حذفی تیم فولاد خوزستان در نخستین بازی خود میزبان تیم لیگ یکی ایرانجوان بوشهر خواهد بود و در صورت پیروزی در این بازی در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار تیم های پیکان و بادران تهران خواهد رفت.
سرخ پوشان خوزستانی در مسابقات لیگ برتر امسال از پنج بازی خود هفت امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه ششم جدول قرار دارند. این تیم از دیدارهای انجام شده خود تاکنون 2 برد، یک تساوی و 2 شکست کسب کرده است.
همچنین تیم ایرانجوان بوشهر تیم رده هفدهم رقابت های لیگ دسته یک از چهار بازی خود در فصل جاری یک امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی پیش رو ندارد.
نفت مسجدسلیمان دیگر تیم خوزستانی حاضر در مسابقات جام حذفی میزبان تیم گسترش فولاد تبریزی خواهد بود که قعرنشین جدول لیگ برتر فوتبال ایران است این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول کشور می باشد.
نفتی های مسجدسلیمان در حال حاضر از چهار بازی خود در لیگ دسته یک با کسب 12 امتیاز و بدون این که امتیازی از دست دهند در صدر جدول قرار دارند. زردپوشان در صورت برد در این بازی باید در مرحله بعد مقابل برنده دیدار بین 2 تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران صف آرایی کنند.
گفتنی است بنا بر اعلام سازمان لیگ برتر دیدار نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد تبریز به دلیل برگزاری دیدار معوقه گسترش با پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به تعویق افتاد.
دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به شرح ذیل است:
سپاهان – صنعت نفت آبادان ( 16 شهریورماه، ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت 18:45 )
استقلال خوزستان – میعاد مغان اردبیل (16 شهریورماه، ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 20:00)
فولاد خوزستان _ ایرانجوان بوشهر (18 شهریورماه، ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 20:00)
نفت مسجد سلیمان _ گسترش فولاد تبریز( زمان بازی متعاقبا اعلام می شود)

6002خبرنگاز : پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.