به گزارش خبرنگار ایرنا تیم های داماش گیلان و سیراف کنگان در مرحله سوم از رقابت های جام حذفی کشور، عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای گرم و البته ابری و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم داماش گیلان بر بازی تسلط داشت و در دقیقه 27 توسط محمد مختاری بازیکن با سابقه خود به گل برتری دست یافت.
اما در نیمه دوم حملات داماش فروکش کرد و تا حدی سیراف کنگان بر بازی تسلط یافت اما این تیم نتوانست از فرصت های به دست آمده سود ببرد و در نهایت میزبان با پیروزی در این بازی ، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور را کسب کرد.
قضاوت این دیدار را علی بای با کمک های محمد شاکر و مجتبی غریبی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، علی اصغر آتشکار از تیم سیراف کنگان کارت زرد دریافت کرد.
تیم فوتبال داماش گیلان داماش که هم اکنون در رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور حضور دارد، در مرحله اول رقابت های جام حذفی موفق شده بود برابر همشهری خود دخانیات رشت به پیروزی برسد و در مرحله دوم نیز توانست سولدوز نقده را مغلوب کرده و به مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور صعود کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.