به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه دو تیم استقلال خوزستان و میعاد مغان اردبیل در چارچوب رقابت های جام حذفی در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی همراه بود که در ذیل می خوانید:
بازی امشب در دمای 44 درجه سانتیگراد برگزار شد و این موضوع باعث شد که تنها 200 نفر از نزدیک نظاره گر بازی باشند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت میعاد مغان اردبیل رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
در دقیقه 29 بازی جونیور بازیکن برزیلی استقلالی ها دروازه تیم میعاد مغان را باز کرد تا بازیکنان میعاد در ادامه به فکر جبران گل خورده باشند.
در دقیقه 36 بازی عزیز فیروزی بازیکن شماره 4 تیم میعاد بعلت خطای شدید بر روی بازیکن استقلال خوزستان بادریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
تیم استقلال خوزستان در دقیقه 40 بازی صاحب یک موقعیت پنالتی شد که میثم دورقی کاپیتان آبی پوشان نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را به بیرون زد.
در نیمه دوم بازی آبی های خوزستان که برتری محسوسی در این دیدار داشتند در دقیقه 54 توسط جونیور بازیکن برزیلی خود دومین گل خود را به ثمر رساندند.
فرید بهزادی کریمی بازیکن تازه جذب شده استقلال خوزستان در دقیقه 53 بازی به جای میثم دورقی وارد زمین شد تا اولین حضور خود را در جمع آبی پوشان تجربه کند.
فرزاد بهمنی بازیکن جوان و کم نام و نشان استقلال خوزستان در دقیقه 70 بازی سومین گل آبی پوشان را در این بازی به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 73 سابا تاوادزه بازیکن گرجستانی استقلال خوزستان چهارمین گل این تیم را به ثمر رساند.
در دقیقه 90 بازی تیم استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت پنالتی دیگر شد که این بار فرید بهزادی کریمی از این فرصت به خوبی استفاده کرد و گل پنجم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.
در این بازی سعید زارع از تیم استقلال خوزستان و میلاد فیضی و محسن کارکن از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین عزیز فیروزی بازیکن میعاد با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و میعاد مغان اردبیل از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال با پیروزی پنج بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.