به گزارش ایرنا، فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دو تیم استقلال و گسترش فولاد در جمع خبرنگاران افزود: اگر اشتباه مگنو باتیستا و کوروش ملکی نبود، پیروز میدان بودیم؛ تا در گسترش فولاد باشم به ملکی اجازه بازی نمی دهم چون 35 دقیقه من رو مشغول خود کرده بود هر وقت توپی را مهار می کرد، به زمین می افتاد و می گفت زانو درد دارم و بعد بلند می شد.
کمالوند با اشاره به حرف و حدیث هایی که از دو هفته قبل در مورد بازی با تراکتورسازی و استقلال می شد، این گونه توضیح داد: می گفتند ما به تراکتور می بازیم تا به بالای جدول صعود کند، دیدید که با انجام بک بازی پایاپای و خوب مقابل تبم همشهری ظاهر شدیم و در مورد این بازی هم شایعه شده بود می بازند تا تراکتور بماند ولی باز شاهد هستید که ما مقابل این تیم حرفه ای، خوب بازی کرده و حتی توان پیروزی بر آنها را داشتیم.

**مربی استقلال: مقابل گسترش فولاد طبق برنامه ریزی ظاهر نشدیم
مربی تیم فوتبال استقلال نیز گفت: بازی سختی داشتیم و از عملکرد بازیکنان در نیمه اول راضی نبودیم، ولی در نیمه دوم بازی طبق برنامه ریزی عمل کردبم و توانستیم گل تساوی را به گسترش بزنیم.
محمد خرمگاه با انتقاد از تیم داوری ادامه داد: معتقدم داور با سوت های اشتباه روحیه و سرعت بازیکنان استقلال را امروز گرفت و در دو کارت زردی که به بازیکنان ما داد، اصلا خطا نبود.
وی در مورد تماشاگران بازی خاطرنشان کرد: این رفتارها در شان شهر تبریز نبود و فکر می کنم اینان آذری نبودند و باید به هوادارانمان آموزش بدهیم که صلابت فوتبال حفظ بشود.
بازی امروز تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه، تیم استقلال با 48 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم و تیم گسترش فولاد با 33 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماندند.
خبرنگار: مهدی آب بسته** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.