به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی با فعالان حوزه های رسانه، اقتصاد، تجارت و هنرمندان صنایع دستی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: به منظور معرفی آستارا در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و ورزشی برنامه های جانبی مختلفی در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حدود 90 غرفه برای راه اندازی محصولات فرهنگی، هنری و اقتصادی در قالب نمایشگاه آماده شده ، اضافه کرد: مدیران نشریات و فعالان اقتصادی و هنری نمایشگاه محصولات خود را فردا (چهارشنبه) برای بازدید علاقمندان دایر خواهند کرد و آئین افتتاحیه آن، پنجشنبه هفته جاری در سالن آمفی تئاتر مجتمع ارشاد آستارا با حضور مقامات استانی و کشوری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
رنجکش اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در ساحل سفیر امید آستارا همراه با ویژه برنامه های شاد و متنوع نظیر بازی های بومی و محلی برگزار می شود.
وی گفت: جشنواره ملی مطبوعات محلی در آستارا با همکاری اتحادیه مطبوعات محلی استان های کشور برگزار خواهد شد و از بین 22 استان عضو این اتحادیه، حدود 200 نفر برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.
جشنواره ملی نشریات محلی استان ها ، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با حضور 200 مدیرمسئول و سردبیر نشریه محلی از سراسر کشور در آستارا برگزار خواهد شد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما، نمایندگی 10 نشریه استانی و خبرگزاری های دیگر در این شهرستان فعال است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
2007/7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.