رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: خبرنگاران برای کارهای عمیق فرهنگی بسترسازی می‌کنند و بسیاری از کارها توسط خبرنگاران زمینه‌سازی می‌شود.

کیوان محمدی در بازدید از تحریریه خبرگزاری ایلنا در گیلان و در گفت و گو با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری در استان با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه در اهمیت قلم همین بس که ما در قرآن آیات و سوره هایی را در مورد قلم داریم اظهار داشت: این نشان می‌دهد که رسالت خبرنگاران بزرگ، سنگین، عظیم و الهی است که حتی نوشتن برابر با خون شهدا مطرح شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به اینکه تغذیه جامعه خصوصاً توده مردم توسط رسانه ها و خبرنگاران انجام می‌شود، گفت: آگاهی‌دهی و اطلاع رسانی به موقع، موجب فرهنگ سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ممکن است در یک برداشت سطحی تاثیر عمیقی در فرهنگ‌سازی نداشته باشند، ابراز داشت: در بلند مدت خبرنگاران برای کارهای عمیق فرهنگی بسترسازی می‌کنند و بسیاری از کارها توسط خبرنگاران زمینه سازی می‌شود و ادامه کار این عزیزان را دیگر گروهای فرهنگی برعهده می‌گیرند و به انجام می‌رسانند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا همه می دانند که در گذشته قبل از دولت یازدهم چه اتفاقاتی افتاده و دولت یازدهم چه کشوری را تحویل گرفت، تصریح کرد:رسالتی که دکتر روحانی برای خود قائل شد و شعاری که به مردم ارائه داد و مورد تایید مردم در سال ۹۲ قرار گرفت حول سه محور تعامل با جهان و نجات اقتصاد و احیای اخلاق  بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان افزود: در آن شرایط سخت مردم این پیام را شنیدند و وی را برگزیدند و همانطور که خودشان در انزلی گفتند به هیچ وجه مدعی این نیستند که ۱۰۰ درصد وعده هایی را که دادند محقق کرده اند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان با اشاره به اینکه در منطقه آزاد انزلی ایشان صادقانه به مردم گفتند که ما در بعضی از زمینه‌ها ۱۰۰ درصد ، بعضی زمینه ها ۸۰ درصد، در برخی دیگر ۵۰  درصد و در مواردی هم نتوانستیم کاری را انجام دهیم گفت: این صداقت در گفتار و در احیای اخلاق موجب شد که در دور دوم هم ایشان رای آوردند .

محمدی با تصریح بر اینکه کمتر مواردی را دیده ایم که رئیس جمهوری در دور دوم بیشتر از دور اول رای کسب کند، تصریح کرد: این نشان دهنده شناخت عمیقی است که مردم از سیاست کشور خودشان داشتند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تحلیف بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نماینده فرستادند و در سطوح عالی در این مراسم حاضر شدند، تاکید کرد: این نشان می‌دهد که ایران برای تمام دنیا مهم است و پیام تعامل با جهان را از دولت روحانی به درستی دریافت کردند و در این مراسم حضور پیدا کردند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان خاطرنشان کرد: مشکلی که در دولت دوازدهم مدنظر است مسئله اقتصاد و اشتغال جوانان و زنان است که انشاءالله با درایت دکتر روحانی حل خواهد شد.

photo_2017-08-07_15-41-54

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.