به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان اظهار داشت : حمایت از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی جزو سیاست های اصلی ائمه جمعه محسوب و مسائلی که در آن مطرح می شود به نفع آحاد مختلف جامعه است.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه رسانه ای تاثیر گذار و فراگیر است، افززود: دشمنان از اجتماع مسلمانان در نماز جمعه هراس دارند و به همین دلیل از دوران انقلاب تاکنون جهت تخریب این جایگاه مقدس تلاش کرده اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسئولان باید همپای مردم در نماز جمعه حاضر شوند و بی تفاوتی به این آئین عبادی سیاسی بی اعتنایی به جایگاه ولایت و نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای، تصریح کرد: دولت باید زمینه کارآفرینی را در جامعه فراهم کند و جوانان نیز با گرایش به رشته های مختلف فنی و حرفه ای، برای کارآفرینی و اشتغال تلاش کنند.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به تصویب تحریم های جدید علیه ایران توسط مجلس آمریکا، خاطرنشان کرد: تا جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس این نظام پا برجاست، تحریم ها هم ادامه خواهد داشت و باید مجلس شورای اسلامی و دولت جواب محکمی به آمریکا بدهند.
حجت الاسلام حافظ نیا متذکر شد : اعمال تحریم های جدید نقض برجام است و مردم ایران اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا در پاسداشت از آرمان های خود ایستاده اند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و نوار جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.