به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: از سال 1394 و پیرو توصیه رهبر معظم انقلاب، حرکت‌های جهادی فلسطینیان که پیش از آن در نوار غزه متمرکز بود، به کرانه باختری رود اردن نیز کشیده شد.
وی یادآور شد: بر همه ما فرض است که از قبله اول مسلمانان دفاع کنیم و اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید بازرسی مردم فلسطین و منع حضور آنان در مسجدالاقصی، از نظر ما محکوم است.
مشایخ اظهار داشت: فعالیت‌های شهادت‌طلبانه مردم فلسطین در کرانه باختری که تشدید شده است پیام مهمی دارد و آن، شروع انتفاضه جدید است.
وی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های اخیر آمریکا بر ضد ایران، این اقدامات را نشانه‌ای دیگر از تداوم مواضع خصمانه دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ذکر کرد.
امام جمعه نوشهر همچنین گفت: چهارشنبه آینده قرار است با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران در روستای موسی‌آباد نوشهر، اسناد مالکیت اراضی بنیاد علوی به واجدان شرایط عطا شود.
وی ادامه داد: این اقدام در شهرهای مختلف کشور انجام شده است ولی با اینکه اداره کل اموال و املاک در نوشهر مستقر است، تاکنون واگذاری اسناد مالکیت در نوشهر انجام نشده بود.
مشایخ گفت: اسناد واگذاری، به افرادی که واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند واگذار می‌شود.
امام جمعه نوشهر با اشاره به ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد: فصل تابستان فرصت مناسبی است که بچه‌ها به کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای روی بیاورند.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.