در این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: این جمعیت ضمن اعلام حمایت خویش از انتفاضه سوم ملت فلسطین، مسدودسازی درهای مسجدالاقصی را بر روی فلسطینیان به شدت محکوم و حمایت همه جانبه خویش را ازملت فلسطین تا آزادی قدس اعلام می کند. انفعال و سکوت کشورهای اسلامی در خصوص این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی که مکانی مقدس برای تمامی مسلمانان می است غیرقابل قبول و پیامدهای آن متوجه تمام آنان خواهد بود.
در ادامه آمده است: هرگونه تخریب و تغییر ابنیه داخل مسجدالاقصی و خود این مکان شریف تجاوز آشکار به مقدسات همه مسلمانان است. این اقدامات که در راستای یهودسازی مسجدالاقصی صورت گرفته همان اقدامات تروریستهای تکفیری در تخریب مساجد و بناهای تاریخی مسلمانان در منطقه می باشد و وجهه ای دیگر از حقوق بشر آمریکایی را به نمایش گذاشته است.
'پدیده شوم تروریستهای تکفیری امروز ناشی از سازش دیروز جهان اسلام با پدیده شوم رژیم صهیونیستی است حال وقت آن رسیده جهان اسلام با عمل به آیات صریح قرآن برای مبارزه با ظلم و استکبار با اتحاد و مقاومت به پا خیزد. جمهوری اسلامی ایران در تمامی این سالها پرچم را برافراشته نگه داشته و به دست نسلهای بعدی تا آزادی کامل فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد سپرد.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس اکتبر 2015 در پی تشدید برخورد صهیونیستها و شهرکنشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت مکرر آنها به مسجدالاقصی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.