سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در مجموع 50 واحد مسکن محرومین توسط سپاه در شهرستان رضوانشهر در حال ساخت است که تاکنون 42 واحد آن به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: مساحت هر کدام از این واحدها ، 50 متر مربع است و برای ساخت و تکمیل هر کدام از آنها مبلغ 25 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت به کار می‌گیرند، به توافقنامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه منعقد شده، اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) باید ضمن شناسایی افراد محروم و بی بضاعت، زمین مورد نظر را برای ساخت واحد مسکونی مربوطه در اختیار سپاه قرار دهد تا اقدامات لازم انجام شود.
قاسمی با اشاره به فرمان فرماندهی کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: کار جهادی را می‌توان در راستای اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد و ما در سپاه ناحیه رضوانشهر، ضمن بسیج همه امکانات و توان موجود و با انجام خدمات ویژه‌ای، در صدد زدودن غبار محرومیت هستیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشاردهنده:کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.