شهباز حسن پور روز شنبه در آیین افتتاح کارخانه ماه گلاب لاله زار بردسیر با اشاره به قدمت بالای بخش لاله زار و اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی در این منطقه با تاکید بر اینکه استان کرمان امروز به کارگاه و نهضت سازندگی تبدیل شده است گفت: این مهم جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه مرحوم صنعتی و همسرش در راستای اشتغالزایی در این منطقه نسبت به کاشت گل محمدی و توسعه آن در این بخش اقدام کردند اظهار کرد: افتتاح کارخانه های گلاب گیری در بخش لاله زار از خام فروشی محصول گل محمدی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوگیری و دست واسطه ها را کوتاه می کند و محصول را به طور مستقیم به بازار می رساند.
وی وجود سردار سرافراز اسلام علیرضا رزم حسینی را در منصب استانداری کرمان موجب رونق و توسعه استان کرمان دانست و گفت: وی خودش را وقف توسعه استان کرده است.
وی یادآورشد: کلنگ کارخانه ماه گلاب طی یکسال گذشته توسط استاندار کرمان به زمین زده شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
نماینده مردم شهرستان های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت های رزم حسینی و همرزمانشان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز فقر و بیکاری، دشمن جامعه است و رزم حسینی امروز در لباس استانداری کرمان به مجاهدت خود ادامه می دهد و در راستای ریشه کن کردن این مشکلات گام بر می دارد.
در ادامه سفر یکروزه معاون پارلمانی رئیس جمهوری و استاندار کرمان به بخش لاله زار شهرستان بردسیر قطعه اول محور لاله زار - سدزه - شیرینک به طول پنج کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد و امید می رود طی یکسال آینده به بهره برداری برسد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین به اتفاق استاندار کرمان یک واحد تولیدی خانگی گلاب گیری را با شعار 'هر خانه، یک کارخانه' که برای راه اندازی آن از تسهیلات 30 میلیونی صندوق کارآفرینی امید استفاده کرده است، افتتاح کرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.