به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کمیته دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای؛ متأسفانه دولت تدبیر و امید به‌جای اجرای اقتصادمقاومتی چشم به دست بیگانگان دوخته است و همین سبب شده که کشور با وجود تمام ظرفیت‌های موجود به بیماری رکود دچار شود.

متن این بیانیه به‌شرح ذیل است:

بسمه تعالی

« الَّذِینَ یَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کَانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قَالُوا أَلَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ وَإِنْ کَانَ لِلْکَافِرِینَ نَصِیبٌ قَالُوا أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیْکُمْ وَنَمْنَعْکُمْ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ ۚ فَاللَّهُ یَحْکُمُ بَیْنَکُمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ ۗ وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا »

با توجه به نام‌گذاری سال 1396 توسط حضرت امام خامنه‌ای به نام سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» نشان دهنده توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به  اقتصاد و معیشت مردم و همچنین ظرفیت‌های داخلی کشور است که متأسفانه دولت تدبیر و امید بجای اجرای اقتصادمقاومتی چشم به دست بیگانگان دوخته است و همین باعث شده که کشور با وجود تمام  ظرفیت‌های موجود به بیماری رکود دچار شود.

زیربنای اصلی اقتصادمقاومتی تولید داخلی و عدم وابستگی به کالاهای استراتژیک است که  آیت‌الله رئیسی نیز در این باره فرموده‌اند: این نام‌گذاری تنها یک شعار برای نقش بستن بر روی تابلوها و پرچم‌ها نیست، این نام نقشه راهی است که تمام مردم و مسئولان باید در تمام لایه‌های زندگی و تصمیم‌گیری بر اساس آن عمل کنند.

شهید مطهری نیز در این درباره‌ می‌فرمایند: اسلام می‌خواهد که غیرمسلمان بر مسلمان تسلط و نفوذ نداشته باشد، این هدف هنگامی میسر است که ملت مسلمان در اقتصاد نیازمند نباشد و دستش به‌طرف غیرمسلمان دراز نباشد، والّا نیازمندی ملازم است با اسارت و بردگی، ولو آنکه اسم بردگی در کار نباشد. هر ملتی که از لحاظ اقتصاد دستش به‌طرف ملت دیگر دراز باشد، اسیر و برده‌ی اوست و اعتباری به تعارف‌های دیپلماسی معمولی نیست. به قول نهرو، ملتی مستقل است که جهش اقتصادی داشته باشد.

حضرت علی (ع) می‌فرماید: «احتج الی من شئت تکن اسیره، استغن عمن شئت تکن نظیره، احسن الی من شئت تکن امیره.»

اگر سیاست ما عین دیانت ماست، اقتصاد ما هم عین دیانت ماست

سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست بودن تنها برای سیاستمدارن نیست، بلکه برای ما مردمی که با رأی خود به مسئولین مسئولیت می‌دهیم هم مربوط است.

و در پایان باید ذکر کرد که اقتصاد مستقل و متکی به توان داخلی یکی از شرایط حیات ملی و تنها فرمول برون‌رفت اقتصاد کشور از رکورد و بیکاری است که متأسفانه امروز در «دولت تدبیر و امید» شاهد این موضوع نیستیم.

ما کمیته دانشجویان جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان کردستان آماده حضور در تمامی میادین مبارزه با دست‌درازی به کدخدا و حضور مفید، موثر در تمامی مقاطع این نظام و انقلاب هستیم و به شدت اعتماد به نظام سلطه توسط «دولت تدبیر و امید» را محکوم می‌کنیم.

کمیته دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610841
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.