به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،ربیع فلاح جلودار با تبریک بهار امید بخش و امید آفرین به مدیران بانکها از تلاش و همت مدیران بانکها در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید در مازندران تقدیر و تشکر نمود و گفت : پرداخت 1082 فقره تسهیلات به ارزش 475 میلیارد تومان توسط بانکهای استان در سال 95 یک اقدام جهادی و ارزشمند بود که باید در سال 96 با توجه به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید تداوم یابد .
وی تاکید کرد : همه باید در جهت تقویت تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی گام برداریم و رونق تولید و کاهش بیکاری اولویت اول فعالیتها در استان باشد .
استاندار مازندران بر حضور و مشارکت بانکهای خصوصی استان در فرایند تولید و توسعه استان تاکید کرد و گفت : در سال جدید باید بانکهای خصوصی حضوری مناسبتر در عرصه توسعه و پیشرفت استان داشته باشند .
استاندار مازندران کمک به صادرکنندگان و تولیدگران را در زمینه افزایش اشتغال بسیار ضروری خواند و گفت : یکی از برنامه های جدی ما در سال 95 پیگیری دریافت مطالبات بانکهاست و ضرورت دارد در این زمینه برنامه ریزی شود و مطالبات 26 هزار میلیاردی بانکهای استان وصول گردد .
وی مجددا از تلاش مدیران بانکهای استان در تحقق برنامه های دولت تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود در سال 96 شاهد برنامه های راهبردی برای افزایش تولید و کاهش بیکاری در استان باشیم
در این نشست اسلامیان دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان گزارشی در مورد وضعیت درآمدی و تسهیلات بانکهای استان در سال 95 ارائه نمود و کارنامه نظام بانکی را در استان درخشان توصیف کرد .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610088
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.