به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: همه باید شعار سال را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف جامعه از میان برود.
وی با بیان اینکه اقشار تحصیلکرده نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، اظهار داشت: کسب و کار و مهارت می تواند این قشر از جامعه را به سمت تولید و کارآفرینی سوق دهد؛ این مقوله نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولین امر است که بتوان با عزمی جهادی تولید و اشتغال در اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور رساند.
قهرمانی با بیان اینکه بیکاری، جوانان را به سمت آسیب های اجتماعی هدایت می کند، افزود: متاسفانه وقتی جوانان در جستجوی شغل ناتوان می مانند به مسیرهایی هدایت می شوند که آینده خوشی را برایشان نخواهد داشت و با توجه به اینکه جوانان آیندگان این مرز و بوم هستند توجه به آنها امری اجتناب ناپذیر است.
عضو کمیسیون عمران شورای شهر کرج تاکید کرد: اگر بتوان تولید و اشتغال را رونق بخشید بسیاری از آسیب‌ها نیز حل شدنی خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به بهره مندی از توان داخلی در تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: زمانی که از پتانسیل های خودمان استفاده کنیم قطعا رونق اقتصادی و اشتغال را شاهد خواهیم بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610309
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.