به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، رای اولی ها با حضور در پای صندوق های رای شعور بالای سیاسی خود را به تصویر کشیده و به موج همبستگی ملت ایران در این روز حساس پیوستند.
نوجوانان 18 ساله آستارایی در این دوره از انتخابات در صف های به هم فشرده آمده اند تا در سرنوشت آینده کشور خود سهیم باشند.
کیارش بخشنده یکی از رای اولی های انتخابات آستارا پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز خیلی خوشحال هستم که برای اولین بار در صحنه حساس انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کرده ام.
وی افزود: امروز حضور در پای صندوق های رای باید با آگاهی و بصیرت همراه باشد تا بتوانیم با انتخاب درست آینده ای خوبی را برای کشور رقم بزنیم.
میلاد اسکندر زاده یکی دیگر از رای اولی های شهرستان آستارا با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور از اهمیت برخوردار است، اضافه کرد: به نظر من انتخاب هر کس باید طبق معیار هایی که مقام معظم رهبری در مورد انتخاب فرد اصلح بیان کرده، صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: امیدوارم مردم همواره در تمام صحنه ها به خصوص صحنه های سیاسی شرکت کنند تا دشمنان ایران و اسلام در رسیدن به اهداف خود ناامید شوند.
علی رضا اصلانی یکی دیگر از رای اولی ها که در انتظار نوبت برای رای دادن بود، گفت: احساس می کنم برای اولین بار می توانم برای مملکتم تصمیم بگیرم و این برای من بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما با حضور پرشور خود به صورت عملی نشان می دهیم که تبلیغات رسانه های بیگانه تاثیری در افکار مردم ایران ندارد و پایبندی ما به نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.
حدیث علایی یکی دیگر از رای اولی های حاضر در صف رای گیری اولین معیار انتخاب نامزد مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را صداقت در رفتار و عمل دانست و افزود: بسیار خوشحال هستم که حضور من با یک انتخاب آگاهانه همراه است.
94 شعبه اخذ رای در شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح برای دریافت آرای مردم فعال شده است و از این تعداد 34 شعبه در شهر آستارا، 10شعبه در شهر لوندویل ، 35 شعبه در بخش مرکزی و 15 شعبه در بخش لوندویل این شهرستان است.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستارا 58 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
گزارش: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.