مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی است وظیفه ما است که با شناسایی افراد خوش نام و موفق و صالح به آنان رای دهیم .

به گزارش ایلنا از رشت،حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان اظهار داشت: هیات امناء بقاع متبرکه گیلان با نصب پارچه نوشته ها ، پرچم ، چراغانی و برپایی ایستگاه های صلواتی در بقاع و اماکن متبرکه فضا را در ایام نیمه شعبان برای حضور زائرین ، مجاورین و عموم مردم برای برپایی جشن آقا صاحب الزمان(عج) آماده کرده اند .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین در خصوص شرکت در انتخابات بیان داشت : برخی از افراد در تحلیل های خود تاکید  بر عدم شرکت در انتخابات تاکید دارند در حالی که سرنوشت کشور با انتخابات مشخص می‌شود و حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی ما است و وظیفه ما است که با شناسایی افراد خوش نام و موفق و صالح به آنان رای دهیم .

وی افزود: ازجمله نگرانی‌ها در انتخابات، افتادن در دام دشمن است. از جمله دام‌های دشمن برای انتخابات، دو قطبی کردن انتخابات از سوی دشمن است که توسط آنها طرح‌ریزی می‌شود و عده ای خواسته و یا ناخواسته در این دام می افتند .

وی با اشاره به اینکه این اتفاق عمق بصیرت و آگاهی سیاسی مردم را نشان می‌دهد، اظهار کرد: باید رای دهندگان چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی به افراد متخصص ، متعهد ، باتجربه ، مسئولیت پذیر و توانمند رای دهند .

عادلی با یادآوری اینکه منتخب مردم وظیفه سنگینی بر دوش دارد ، اضافه کرد: مردم باید با انتخاب اصلح ، کسی را بر مسند ریاست جمهوری بنشانند که در عین داشتن تفکر انقلابی و جهادی دلسوز قشر ضعیف جامعه باشد و از همه جهات بتواند پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.