به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز پنجشنبه در جلسه مشترک اعضای هیات های اجرایی و نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فرمانداری آستارا گفت: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات، بازوان توانمند دولت در برگزاری انتخابات سالم هستند.
وی افزود: خوشبختانه روزهای خوب و بدون تنشی را در تبلیغات انتخاباتی در آستارا سپری کردیم و امیدواریم همین روند تا پایان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.
رنجکش با اشاره به اینکه تمام ارکان برگزاری انتخابات با آمادگی کامل در صحنه هستند، اضافه کرد: امنیت و سلامت در انتخابات از موارد مهمی است که باید اعضای هیات های اجرایی و نظارت، نگاه هوشمندانه و مدبرانه ای به آن داشته باشند.
وی تصریح کرد: اعضای هیات های اجرایی و نظارت باید بر اساس قانون و شرح وظایف تعریف شده اقدام کنند تا انتخابات به خوبی برگزار شود.
وی اظهار کرد: با حضور بموقع مجریان انتخابات در روز جمعه، کارهای اجرایی به صورت منظم پیش خواهد رفت تا به هدف های ترسیم شده نظام جهت مشارکت حداکثری مردم دست یابیم.
رنجکش ادامه داد: حضور حداکثری مردم و رعایت مر قانون در انتخابات، از هدف های اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان آستاراست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان، فردا (جمعه 29 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شرکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
2007/7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.