فرامرز اکبری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تمهیدات صورت گرفته 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رای با 72 صندوق برای جمع آوری آرای مردم در روز 29 اردیبهشت تعیین شده است.
وی اظهارداشت: برابر تمهیدات اتخاذ شده، 300 تن از نمایندگان فرماندار و اعضای صندوق، آموزش های لازم را برای روز رای گیری فرا گرفتند زیرا هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه است.
وی با بیان اینکه روند تبلیغات انتخابات نیز در شهرستان قصرشیرین در حال انجام است و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است، بیان کرد: تخلفاتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی مشاهده شد که برای رسیدگی به شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی گزارش داده شده است.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای است.
اکبری اظهارکرد: تبلیغات انتخاباتی تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ادامه دارد و پس از پایان این مهلت قانونی هیچ کس حق تبلیغات ندارد.
وی گفت: در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم ترین هدف ما نیز صیانت از آرای مردم است.
وی ادامه داد: در کشوری که بستر دموکراسی و عرصه برای مشارکت مردم فراهم است ، باید مردم حضور آگاهانه داشته باشند تا برای آینده فرزندانشان تصمیم بگیرند و از بین نامزدهای انتخاباتی با سلیقه های مختلف، فرد اصلح را انتخاب کنند.
دواردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.