به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آستارا ، یونس رنجکش در جلسه مشورتی باروسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در آستارا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های اعضای این ستادها برای مشارکت حداکثری اظهار داشت: مسئولین ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری صرفا جهت تعرفه کاندیدای خود تلاش کنند و از تخریب کاندیداهای رقیب بپرهیزند.

 وی اضافه کرد: دوران تبلیغات انتخابات زودگذر است و باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن معیارهای قانونی و مصالح نظام ، کشور و جامعه زمینه های حضور بیشتر مردم را در کنار همبستگی و انسجام ملی فراهم کنیم. وی اضافه کرد: تلاش کردیم فضا و فرصت یکسان در اختیار همه کاندیداها قرار بگیرد با این حال جهت نظام بخشی به فعالیت های تبلیغاتی نیازمند کمک و همکاری و هماهنگی روسای ستاد انتخاباتی همه کاندیداها هستیم.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد: همه تلاش ما باید در مسیر حفظ سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه باشد و هدف از فعالیت های تبلیغاتی می بایست در مسیر دوستی ها و رسیدن به جامعه توسعه یافته با رویکرد قانونمداری باشد. وی گفت: امنیت انتخابات و نظام برای ما مهم است ، امیدواریم مشکلی در روند برگزاری انتخابات در شهرستان مرزی بندر آستارا پیش نیاید تا شیرینی و حلاوت انتخابات از بین نرود زیرا هرگونه کوتاهی یا کم توجهی می تواند موجب بروز آسیب شود.

وی از روسای ستاد های تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست تا با اعلام جدول برنامه های ستاد خود مسئولین برگزاری انتخابات را در پشتیبانی های لازم از برنامه های ستاد ها یاری دهند. گفتنی است در این جلسه روسای ستادهای انتخاباتی هر یک از کاندیداها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه تبلیغات و برگزاری انتخابات پرداختند.

 

 

48

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 643276
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.