حق الله کثیری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت :‌ از زمان آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای شورای شهر و روستا با اینکه چندین بار نشست های آموزش توجیهی با موضوع رعایت قانون در نحوه تبلیغات برای آنان در فرمانداری برگزارشد ،‌ ولی متاسفانه دیده می شود برخی از این نامزدها در رعایت قانون تبلیغات چشم پوشی می کنند.
وی افزود : امروز باید شرائطی فراهم شود تا تمامی نامزدها بتوانند به طور برابر از فضای موجود شهری برای تبلیغاتشان بهره ببرند نه اینکه عده ای با صرف وجوه گزاف و درپی آن نصب پوستر و بنرهای آنچنانی بیشتر فضای شهر را در اختیار گیرند.
فرماندار عباس آباد گفت :‌ با اینکه در هرشهری حدود 10 نقطه تا 20 نقطه برای نصب پوسترو بنر نامزدهای شورای شهر و روستا جانمایی شده ولی با این حال مشاهده می شود که برخی از نامزدها این موارد را رعایت نمی کنند و پا فراتر از قانون می گذارند.
کثیری افزود : در پی اعلام گزارش کمیته امحای تبلیغات غیرمجاز انتخابات در شهرستان ، نیروهای اجرائیات شهرداری تاکنون در سه مرحله به جمع آوری بنرو پوسترهای غیرقانونی برخی از نامزدها در شهرهای عباس آباد ، سلمانشهر و کلارآباد اقدام کردند.
دستکم 95 نامزد شورای شهر در شهرهای عباس آباد ، کلارآباد و سلمانشهر در شهرستان عباس آباد برای حضور در پارلمان شهری با همدیگر رقابت می کنند.
شهرستان عباس آباد با جمعیتی دستکم 50 هزارنفر دارای سه شهر و 42 روستا است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر همزمان درکشور در بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.