محمدعلی توحیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 400 مکان برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: چسباندن هرگونه پوستر و نصب پلاکارد بر دیوار ادارات و اماکن عمومی، مدارس و منازل شهروندان ممنوع است لذا نامزدها و طرفداران آنها از این اقدام خودداری کنند.
فرماندار کرمان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شوراها برای ساختن شهر پیش قدم شده اند تصریح کرد: نباید در تبلیغات انتخاباتی نامزدها طوری رفتار شود که هزینه های زیادی بر دوش شهرداری و مردم گذاشته شود.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تبلیغات غیرمتعارف و غیرقانونی در اماکن عمومی نداشته باشند و با احساسات جوان ها بازی نکنند.
توحیدی تاکید کرد: هرگونه استفاده از امکانات و اموال دولتی در تبلیغات علیه و له نامزدهای انتخابات به طور اکید ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.
وی بیان کرد: تعداد 297 نفر برای به دست آوردن 11 کرسی شورای شهر کرمان رقابت می کنند.
فرماندار کرمان افزود: در شهر کرمان 388 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد، 84 نفر نفر انصراف دادند، صلاحیت هفت نفر احراز نشده است.
تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز (پنجشنبه) 21 اردیبهشت آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.