به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز چهارشنبه در جلسه توجیهی با نمایندگان هیات های اجرایی انتخابات در قائمشهر افزود : از نمایندگان هیات های اجرایی می خواهیم که برای برگزار شدن انتخابات باشکوه با نهایت دقت و صداقت کارشان را انجام دهند.
وی بر رعایت اصل بی طرفی در زمان انتخابات تاکید کرد و گفت: از شما انتظار می رود به عنوان نمایندگان فرمانداری هرگونه تبلیغات و جانبداری از نامزدها خودداری کرده و از امروز به بعد تحت هیچ شرایطی در مجالس نامزد مورد نظر خود شرکت نکنید.
فرماندار قائمشهر ادامه داد : شرکت کردن شما در مجالس نامزدها باعث شبهه در بین شهروندان خواهد شد .
محمدی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکنون با میدان داری اعتماد مردم را جلب کرده اند ، اضافه کرد :بنابراین ما به عنوان نماینده فرماندار نباید هیچ گونه طرفداری در ارتباط با این موضوع و در روز اخذ رای داشته باشیم.
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در شهرستان قائمشهر انتخابات به صورت الکترونیکی و در 'ارطه' به صورت نیمه متمرکز و یا نیمه الکترونیکی برگزار می شود ، گفت که در شهر ارطه بخش احراز هویت با دستگاه و بخش رای دهی با دست انجام می شود اما در شهرستان قائمشهر در عین حال که دستگاه احراز هویت کار را انجام می دهد سیستم الکترونیکی هم کار اخذ رای را انجام می دهد.
** تبلیغات سالم ، زمینه ساز حضور حداکثری مردم است
محمدی در بخش دیگرسخنرانی خود و در جمع روسای ستاد کاندیدهای ریاست جمهوری ، افرود : از روسای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان انتظار می رود تا با تیلیغات سالم ، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم آورند .
وی ادامه داد : همچنین انتظار می رود تا از هواداران خود بخواهید که در زمان تبلیغات خونسردی خود را حفظ کنند ، زیرا این کش مکش ها تنها باعث دلخوری و نشکیل پرونده آنها در فردای روز انتخابات خواهد شد.
فرماندار قائمشهر اضافه کرد: روسای ستادها ، هواداران آنها تنها ، باید و نبایدهای انتخابات و تبلیغات را مورد توجه قرار داده و باید پای بند به قانون باشند.
محمدی با بیان اینکه همه ما تلاشمان بر آن است تا قانون انتخاباتی حفظ شود ، گفت که این امر باعث می شود تا در روز 29 اردیبهشت ماه شاهد یک روز به یاد ماندنی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.