** انتخابات و حرکت به جلو
تضارب دیدگاه ها و تقابل نقد و نظرها فرصت تمییز و تشخیص نامزد اصلح است و هرچند رویارویی های انتخاباتی در برخی مواقع رویکرد غیراخلاقی به خود می گیرد و جریان های سیاسی در معرفی نامزدهای خود، مرتکب تخریب رقبا می شوند، اما ایجاد این فضای باز نشانگر احترام به بینش و شعور سیاسی و اجتماعی هر هموطن ایرانی در نظام اسلامی است تا ایرانیان با آگاهی کامل و در شرایط مساوی و آزاد، نامزد دلخواه خود را انتخاب کنند.
فلسفه انتخابات، زایش دوباره و جهش برای حرکت به جلو است و با ایستایی و بازگشت به عقب منافات دارد و انتخابات 29 اردیبهشت ماه باید حرکت رو به جلوی کشور را در همه ابعاد تسریع دهد و مردم با عبرت از گذشته و توجه به حال، آینده ای روشن و امیدوار را برای میهن خویش رقم بزنند.
** شرایط داخلی و خارجی و ضرورت شرکت در انتخابات
هر فرد ایرانی در انتخاب نامزد اصلح علاوه بر دیدگاه شخصی خویش، شرایط داخلی و خارجی کشور را ملاحظه و سعی می کند با توجه به مصالح و منافع ملی نامزدی را انتخاب کند که از همه جهت قانع کننده و شتاب دهنده کشور برای رسیدن به نقطه ای مطلوب تر و آرمانی باشد.
آنگونه که از نام و شعار سال بر می آید، رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان الویت نخست کشور است و در این راستا مسافت بزرگی که دولت یازدهم در جاده اقتصاد پیموده و دستاوردهای گرانسنگی به دست آورده است، باید با قوت و سرعت بیشتر ادامه یابد و برنامه های کارشناسی و مطالعه شده برای اقتصاد کشور به نتیجه برسد و به بار بنشیند.
از سوی دیگر جهان معاصر دوره پر تلاطمی را طی می کند و آبستن حوادثی پیش بینی نشده و ناگوار است و با تامل بر تحرکات برخی از کشورهای متخاصم و معاند ملت ایران و تکاپوی آنها برای تشکیل اجماع منطقه ای و بین المللی علیه جمهوری اسلامی در خاورمیانه، حساسیت و اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت ماه مشخص می شود.
** جمعه ای امید آفرین
ایرانیان در تعصب به ارزش های ملی آوازه جهانی دارند و این ملت حماسه آفرین، ایستادگی های شکوهمندی همچون دفاع مقدس را در مقابل تهدیدات بیگانگان از خود نشان داده اند و به گواه تاریخ، هرچه وسوسه دشمن برای القای ناامیدی در ایران و فاصله انداختن بین ملت و حاکمیت افزایش یافته، بر شور و حضور مردم در صحنه افزوده و رگ غیرت هموطنان تحریک شده است.
مسئول دفتر ایرنا در آستارا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.