علی جوان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود:جامعه ورزش زنجان، همگام با سایر قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در پای صندوق های رای، همبستگی و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
این مسئول خاطرنشان کرد: فعالان عرصه ورزش شامل ورزشکاران، مربیان، داوران و روئسای هیات های ورزشی، سمن ها و دیگر تشکلهای مردمی و جوانان زنجان، به منظور تعیین سرنوشت خود و ایرانی آباد و همیشه سربلند، در این آزمون و حماسه سیاسی بزرگ و ماندگار شرکت خواهند کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور جامعه ورزش این استان در انتخابات گذشته قدردانی کرد و گفت: در روز انتخابات اکثریت فعالان در عرصه ورزش به میدان می آیند و به حتم در ایندوره از انتخابات نیز پرشورتر حاضر خواهند شد تا شکوه و عظمت این حماسه سیاسی بزرگ و ماندگار را دوچندان کنند.
وی اظهار کرد: خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان، فقط به حرف و سخنرانی نیست و در این مسیر سخت و دشوار باید مرد عمل بود و اجازه نداد روند رو به رشد که جهانیان به ویژه دشمنان و بدخواهان را حیرت زده کرده است متوقف شود.
جوان افزود: جامعه ورزش زنجان در این روز حماسی و جاوید به درستی و با رای آگاهانه خود به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و با حضور سبزشان در پای صندوق های اخذ رای نشان خواهند داد که در تعیین سرنوشت خود و کشور بسیار مصمم بوده و به هیچ عنوان مرعوب تبلیغات شوم دشمنان و بدخواهان نشده اند.
وی اظهارکرد: حضور حداکثری و آرای بالا و انتخاب صحیح در حقیقت کشور ایران را در مقابل گزندها و آسیب های دشمنان بیمه خواهد کرد و با انتخاب اصلح اجازه نخواهند داد بیگانگان برای آنان تصمیم گیری کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.