حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مردم با انتخاب یک فرد به عنوان رئیس جمهوری جلوی استبداد را می گیرند.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر مردم با تشخیص با بصیرت خود افراد اصلح را با توجه به عملکردهای گذشته و برنامه های آینده برای مدت چهار سال انتخاب می کنند که این یک عمل فرصت مناسبی برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در انتخابات هر فردی با هر جایگاهی، دارای یک رای است و تبعیض در انتخابات وجود ندارد.
امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی تمام مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم انتخاب می شوند، گفت: مردم در این نظام اسلامی حرف اول و آخر را می زنند و از این رو رای مردم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است.
مشایخ از قشرهای مختلف مردم خواست با جدیت تمام در پای صندوق های رای حاضر شوند و افراد ولایتمدار، کارآمد صالح و دلسوز را برای اداره بهتر امور کشور، شهر و روستای خود انتخاب کنند.
امام جمعه نوشهر به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: در این انتخابات به افرادی رای دهید که منافع عموم را بیشتر مورد توجه قرار می دهد و با برخورداری از تعهد و تخصص لازم در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
وی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود بدنبال کم رونق کردن برگزاری انتخابات است و مردم غیور ایران نیز با حضور پر رنگ در انتخابات دشمن را ناامید خواهند کرد.
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به تبلیغات انتخاباتی، از نامزدها و هواداران آنها خواست علاوه بر رعایت مسایل اخلاقی و ندادن وعده های توخالی از صرف هزینه های زیاد نیز خودداری کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.