معصومی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مادامی که توقع داریم زندگیمان رو به بهبود گذارد و به آنچه می خواهیم نزدیک تر شویم، وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم چراکه اگر چنین نشود، آینده مبهم خواهد بود.
وی بیان کرد: بایستی برای سهیم بودن در حفظ آنچه بدست آورده ایم، با امید به فردای بهتر تلاش کنیم و سهم ما در این حفاظت شرکت در انتخابات و برگزیدن به تدبیر و اندیشه است.
پروانه معصومی تاکید کرد: اگر از حضور در انتخابات شانه خالی کردیم، باید عواقب تلخ و سنگین پس از آن را بپذیریم و اگر پس از حضور نیافتن در انتخابات آن شد که انتظارش را نداشتیم، توقع آرامش، بهبود و توسعه را نداشته باشیم.
وی ادامه داد: نمی گویم با انتخاب ، به هر آنچه انتظار داریم می رسیم اما می توانیم اوضاع مطلوب را حفظ و به آنچه می خواهیم، نزدیک تر شویم.
معصومی با بیان اینکه رای دادن وقت زیادی نخواهد گرفت اما آثارش ارزشمند است، از مردم خواست در انتخابات حضور یابند و اطرافیان خویش را به رای دادن و حضور در انتخابات ترغیب کنند.
پروانه معصومی سالهاست که زندگی در یکی از روستاهای استان گیلان را برگزیده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.