حجت محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت در این شهرستان فراهم شده و به ویژه آموزش های لازم به کاربران شعبات برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی شهر ارایه شده است.
وی، اظهار کرد: اغلب نامزدهای ثبت نام شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند و از این تعداد 112نفر در سطح روستاها و 58 نفر نیز در سطح شهر خرمدره نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی هستند.
محمدی افزود: نامزدها تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغ کنند و توصیه می شود، به صورت منظم و با رعایت اخلاق مداری نسبت به این کار مبادرت کنند.
وی بیان کرد: تعدادی از نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی فعالیت می کنند که این افراد نیز باید از تخریب رقبای خود خودداری کنند.
فرماندار خرمدره گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی اقشار مختلف جامعه حضور دارند و از این تعداد 7 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب حواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، 34 شعبه اخذ رای شهری برای انتخابات شورای شهر این شهرستان به صورت تمام مکانیزه در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، 48 نفر به عنوان نماینده فرماندار در انتخابات پیش رو انتخاب شده اند و چهار نفر نیز به عنوان سربازرس در این رویداد مهم فعالیت خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.