ولی الله ایمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استقرار 926 کاربر فناوری اطلاعات در شعبه های اخذ رای استان در روز انتخابات خبر داد و افزود: طی برگزاری دوره های مختلف در سطح فرمانداری ها و بخشداری ها، آموزش های لازم به کاربران فناوری اطلاعات جهت فعالیت در شعبه های اخذ رأی داده شده است.
وی ادامه داد: در صندوق های الکترونیکی همه مراحل از فرایند ثبت نام تا اخذ رای به صورت تمام مکانیزه انجام خواهد شد.
ایمانی اظهار کرد: برای آشنایی با نحوه فعالیت صندوق های رأی الکترونیکی، از طریق پخش برنامه های تلویزیونی و نیز برگزاری مانورهای متعدد در سطح شهر، آموزش های لازم به شهروندان در حال ارائه است.
وی با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مطابق دوره های گذشته در همه شعبه های سطح استان به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود، افزود: برای ایجاد آمادگی بیشتر در سطح نیروهای اجرایی، مانور سراسری برگزاری انتخابات، امروز/ چهارشنبه/ در سطح استان برگزار شد.
به گزارش اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان بر اساس آخرین نتایج بررسی هیات های نظارت، صلاحیت چهار هزار و 837 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تایید شد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
6085/7312
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.