سید علی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس افرادی که از قبل درخواست خود را مبنی بر تعویض شناسنامه اعلام کرده باشند، طی هفته جاری و حتی در روز انتخابات صادر خواهد شد.
وی اظهار کرد: افرادی نیز به دلایل مختلف شناسنامه های خود را گم کرده اند و با توجه به در پیش بودن انتخابات لازم است پیش از موعد انتخابات نسبت به اعلام درخواست خود اقدام کنند چراکه این کار به دلیل حجم بالای کاری با تاخیر انجام می شود.
شفیعی افزود: بر این اساس روز 29 اردیبهشت 12 دفتر پیشخوان و 12 اداره ثبت احوال در این استان نسبت به ارائه خدمات لازم به متقاضیان مبادرت خواهند کرد.
وی بیان کرد: بر این اساس تعداد مراکز و اداره های یاد شده از ساعت هشت روز برگزاری انتخابات فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و تا زمان پایان این رویداد فعال خواهند بود.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: به طور معمول شناسامه برای درخواست کننده یک روزه صادر می شود اما با توجه به در پیش بودن برگزاری انتخابات از همشهریان تقاضا می شود درخواست خود را به روزهای منتهی به این رخداد مهم موکول نکنند.
وی خاطر نشان کرد: تمامی اداره های ثبت احوال و مراکز پیشخوان آماده ارائه خدمات لازم در روز برگزاری انتخابات هستنتد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.