نصرت الله حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تبلیغات، برنامه محوری و اخلاق مداری و همچنین در نظر گرفتن منافع ملی توسط نامزدها، می توان مشارکت حداکثری مردم را در این دوره از انتخابات رقم زد.
وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه های خود را به مردم ارائه کنند البته گاهی برای تبیین برنامه باید شعار هم داده شود اما شعارها باید برآیند برنامه ها باشند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام یکی از مولفه های اساسی در نظام مردم سالاری دینی را اخلاق مداری در تبلیغات دانست و تاکید کرد: اخلاق مداری به معنای پرهیز از تخریب، تهمت و سوء استفاده از افکار عمومی برای مطامع فردی و گروهی است.
حیدری سیاست زدگی بیش از حد برخی مسئولان را بزرگترین افت جامعه امروزی ایران دانست و یادآور شد: این رویه باعث شده تا راه برای فرار از پاسخگویی فراهم باشد.
وی اضافه کرد: توجه بیش از حد مسئولان به حوزه سیاست و ملاک قرار دادن منافع حزبی در تصمیم گیری ها به اعتماد عمومی ضربه شدید وارد می کند که این از آفت های پیش روی نظام اسلامی است.
دبیر حزب موتلفه در استان ایلام با بیان اینکه سید مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی است، گفت: برای اولین بار در نظام اسلامی یک کاندیدای حزبی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شد و این از نظر توسعه سیاسی بسیار مهم است.
حیدری پشتوانه برنامه های میرسلیم را برنامه ها و راهبردهای حزب موتلفه اعلام کرد و افزود: تمام ظرفیت های توسعه این استان در بخش انرژی، توریسم مذهبی، کشاورزی و دامپروری و معدن شناسایی شده است.
وی تاکید کرد: برنامه های مختلفی برای برون رفت از توسعه نیافتگی استان ایلام داریم که تمامی آنها در اختیار آقای میرسلیم قرار گرفته و وی با حضور در استان، از نزدیک در جریان ظرفیت ها و مشکلات قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، سید مصطفی آقا میرسلیم یکی از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری و وابسته به حزب موتلفه اسلامی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.