به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز شنبه در ستاد انتخابات استان زنجان به ضرورت پیگیری و اجرای وظایف و ماموریت های دست اندرکاران انتخابات در این استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم خروجی این تلاش ها تحقق انتخابات کم عیب و نقص باشد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی بر لزوم برقراری ارتباط نزدیک میان مردم و مسئولان تاکید و اظهار کرد: مدیریت جامعه با تحقق این ارتباط نزدیک معنا و مفهوم پیدا می کند.
موسوی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام برای مردم، از مسئولیت های دولتمردان و مدیران در استان است و ارتباطی با انتخابات ندارد، خاطرنشان کرد: این ارتباط مستمر با مردم قبل از انتخابات هم وجود داشته و پس از آن نیز ادامه خواهد داشت.
وی بر لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید دقت کنند تا ضمن خدمت رسانی به مردم، شائبه های دیگری ایجاد نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ما حق نداریم از امکانات دولتی، حاکمیتی و عمومی برای تبلیغ فردی در انتخابات استفاده کنیم، گفت: متاسفانه عده ای علاوه بر بهره گیری از چنین امکاناتی برای تبلیغ، دست به تخریب رقیبب می زنند و سعی دارند تا دولت را نارآکارمد معرفی کنند.
موسوی بر لزوم همراهی و همدلی همه دست اندکاران برای برگزاری انتخاباتی صحیح و سالم تاکید کرد.
** 72 درصد جمعیت استان زنجان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: 769 هزار و 784 نفر در زنجان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این میزان بیش از 72 درصد جمعیت استان است.
بهروز مهدوی با بیان اینکه زمانبندی انتخابات در استان، مطابق قانون رعایت شده است، افزود: با همکاری مناسب هیات های نظارت، همه مراحل زمانبندی شده انتخابات به نحو احسن و در زمان مقرر اجرا شد.
وی به برگزاری انتخابات مکانیزه شوراهای اسلامی سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره اشاره کرد و ادامه داد: ملزومات و تعرفه های مورد نیاز برگزاری انتخابات و دریافت آرا در تمام شهرستان ها تامین شده است.
مهدوی با بیان اینکه 926 شعبه مسئولیت دریافت آرای مردم را بر عهده دارند، اظهار کرد: در هر شعبه به طور متوسط 18 تا 20 نفز از دست اندکاران اجرایی و نظارتی انتخابات حضور می یابند.
وی افزود: حدود 20 هزار نفر در سطح این استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت می کنند.
7312/3001
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.