نماینده رودبار با اشاره به وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم با تحلیل برنامه‌های نامزدها کسی را انتخاب کنند که وعده‌هایش قابل‌اجرا باشد.

منوچهر جمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا  رشت اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب آحاد مردم باید با حضور گسترده پای صندوق‌های رای در انتخابات شرکت کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به اینکه دنیا توجه ویژه‌ای به کشور ایران دارد، افزود: مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری و به مردم‌سالاری دینی است.

وی وظیفه اصلی ملت ایران را حضور حداکثری در صحنه انتخابات دانست و گفت: مردم‌سالاری دینی یعنی مردم پای صندوق‌های رای بیایند و سرنوشت خود را با دستان خود تعیین کنند.

جمالی افزود: به کوری چشم دشمنان روز 29 اردیبهشت هم برای انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای‌شهر و روستا با حضور حداکثری برگ زرین دیگری به دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس تصریح کرد: ما کشوری داریم که فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و اکنون نگاه مردم به برنامه‌های کاندیداها است که چه برنامه‌هایی برای آینده تدارک دیده‌اند.

وی یادآور شد: برخی کاندیداها در گذشته عملکردهایی داشتند و باید عملکرد واقعی مسئولان و مدیران دولت محترم و همچنین وعده‌های نامزدهای دیگر توسط مردم با یکدیگر مقایسه شود.

جمالی ایران را کشوری با حد توان مشخص و هزینه‌های معلوم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر قرار باشد برنامه دقیقی عنوان شود باید براساس درآمدهای مملکت صورت بگیرد و مردم به‌واسطه تعقل و هوشمندی خود متوجه این برنامه‌ها هستند و برنامه‌ها را دقیق و موشکافانه بررسی می‌کنند.

عضو هیات‌عالی نظارت بر انتخابات شوراهای‌ اسلامی گیلان ضمن اظهار امیدواری نسبت به مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: در درجه اول مهم این است که شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم و در درجه بعدی دقت مردم بزرگوار در انتخاب گزینه کاندیدای ریاست‌جمهوری است که این کار را می‌توانند با تحلیل برنامه‌های نامزدها انجام دهند و کسی را انتخاب کنند که وعده‌هایش قابل اجرا و  سخنانش به واقعیت نزدیک‌تر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.