به گزارش ایرنا، این کمپین که فعالیت خود را در معاونت دانشگاهیان ستاد دکتر حسن روحانی آغاز کرده قرار است با استفاده از وسایل ارتباطی و دیگر فعالیت ها، زمینه اخذ رای بیشتری را برای روحانی فراهم کند.
کمپین 1+11 قرار است فعالیت خود را به صورت گسترده در سراسر کشور آغاز کند.
در این مراسم دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون 'وصیت هاشمی حمایت از روحانی' ، ' روحانی، روحانی حمایتت می کنیم' حمایت خود را از دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
روحانی سه شنبه شب در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید شیرودی تهران گفته بود همه مردم به صورت 1+11 در انتخابات شرکت کنند.

*** از متانت روحانی در مناظره ها سوء استفاده می شود
به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر پیشین علوم همچنین در ستاد دانشگاهیان حسن روحانی در مشهد گفت: برخی از نامزدهای انتخاباتی از متانت روحانی در مناظره ها سوء استفاده می کنند.
مصطفی معین افزود: دانشگاهیان با اکاهسازی جامعه و دعوت مردم به حضور گسترده انتخاباتی نباید اجازه دهند برخی نامزدها با وعده های توخالی رای دست آوردند.
وی اضافه کرد: بسیاری از مسئولان دولت قبل که خرابی های بسیار زیادی را برای کشور به بار آوردند اکنون در ستادهای انتخاباتی دو تن از نامزدهای ریاست جمهوری قرار دارند.
وی با تاکید بر اینکه باید مردم آگاه شوند و به پای صندوق های رای بیاییند تا دوره سیاه گذشته دوباره تکرار نشود، ادامه داد: نباید اجازه بدهیم بنیان اقتصاد کشور، فرهنگ و اخلاق جامعه دوباره از بین برود زیرا خطرات بسیار سنگینی را بار می آورد.
معین با بیان اینکه در شرایط فعلی آرمان و هدف ما یکی است، اظهار کرد: باید این مسئولیت پذیری و حضور جوانان در ستادهای انتخاباتی را به فال نیک گرفت و در مسیر دفاع از آزادی های اساسی جامعه تلاش کرد تا روز بعد از انتخابات جشن پیروزی روحانی گرفته شود.
وی با بیان اینکه حق ماست که سرنوشت خودمان را خودمان انتخاب کنیم، گفت: حق ملت ایران است که رئیس جمهور خودشان را انتخاب کنند و در این مسیر باید نسبت به هتاکی ها بی توجهی کرد و تنها برای افزایش سطح آگاهی مردم تلاش کرد.
وزیر اسبق علوم خاطر نشان کرد: در دولت قبل با سوء مدیریت گسترده ٤٠ درصد روستاییان و ٣٠ درصد مردم در شهرها به زیر فقر رفتند.
7498/ 6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.