به گزارش خبرنگار ایرنا معاون ستاد حجت الاسلام حسن روحانی در استان خوزستان شنبه شب در جمع اصلاح طلبان اندیمشک در محل تالار خورشید گفت:کشور ما نیاز به ثبات دارد ،در حوزه اقتصاد اگر ثبات داشته باشیم مردم آسوده تر هستند.
علی عماد افزود:ثبات در حوزه اجتماعی سبب کاهش آمارطلاق و ناهنجاریها می شود.در حوزه فرهنگی هم همین گونه دارای آثار مثبت می باشد. اگر ثبات باشد این همه ناگسست فرهنگی نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد:برای رسیدن به زیرساخت ها و ثبات در جامعه ،نیازمند انسان شجاع و مدیر و مدبر در حوزه مدیریت کلان ریاست جمهوری هستیم که طی دوره چهارساله اخیر این ویژگی های شاخص و ارزشمند در ریاست جمهوری بوده است.
عماد افزود:در شرایطی که روحانی وارد شد تلاشش ، قولش و عملش در این راستا بود.در سال 84 زلزله 10 ریشتری کشور را بهم ریخت.
فرماندار سابق اندیمشک افزود: زلزله سال 84 همه چیز را بهم ریخت.دشمن داخلی خیلی تلاش می کند که به هدف خود برسد و از مقدسات هم برای اهداف خود استفاده می کند.
معاون سابق استاندار خوزستان با اشاره به موجب تخریب های رقیب برای رسیدن به رای گفت:تخریب و بداخلاقی و در عین حال بی برنامه بودن از شاخص های رقبای این دوره دکتر روحانی است.
وی اظهار کرد:با رای بالای مردم باید دولتی را شکل بدهیم که بتواند در سیاست داخلی و رفاه مردم همچنین رفع حصر به انتظارات مردم پاسخ دهد.دولت در چهار سال آینده به تولید ملی ، تقویت اشتغال و کارآفرینی در راستای بهبود معیشت مردم توجه ویژه دارد و برنامه ریزی لازم برای این مهم انجام شده است.
عماد دولت روحانی را دولت تلاش برای آبادانی جامعه معرفی کرد و گفت:دولت روحانی پایگاه سیاسی دارد رقیب ما پایگاه مالی بالا دارد.هدف ما استقرار دولت اصلاحات است و جوانان با حضورشان در پای صندوق های رای و انتخاب روحانی ، برای عمران جامعه همدل و همراه شوند.
پس از این گردهمایی ، ستاد مردمی حسن روحانی در خیابان کردوالی اندیمشک گشایش یافت.
همچنین ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور تعدادی از هواداران وی ر خیابان سینای اندیمشک افتتاح شد.
قائم مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان در این مراسم گفت:جوانان در انتخاب گزینه اصلح به شاخص های انقلابی و اسلامی توجه کنند.
ایلخاص زاده با تشریح ویژگی های رئیسی افزود:وی گزینه ای شایسته و با برنامه برای پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات موجود است.
حجت الاسلام علیرضا حسین پور استاد حوزه و دانشگاه هم گفت:انتخابات حق الناس است و باید با دقت و توجه به فرد اصلح رای داد و زمینه رشد و بالندگی ایران اسلامی را فراهم کنیم.
تاکنون فعالیت های انتخاباتی ستادهای آقایان روحانی ، قالیباف و رئیسی در استان خوزستان فعال شده اند ولی هنوز از فعالیت تبلیغاتی آقایان میرسلیم ، هاشمی طبا و جهانگیری در استان خبری نیست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.