به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، بهروز بقایی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در این مراسم با خواندن شعرهایی که در توصیف بنیاد کودک سروده بود، در اقدامی تحسین برانگیز دو تابلوی عکس - نقاشی خود را به این بنیاد اهدا کرد که این تابلوها در این مراسم در حمایت از دانش‌آموزان بورسیه این مؤسسه، به مزایده گذاشته شد.
در بخش ویژه‌ای از این برنامه، نمایندگی بنیاد کودک در رشت از استند قطره‌، رونمایی کرد. در این پروژه قرار است هریک از افرادی که تمایل دارند با استفاده از توانایی، شغل یا مهارت خود به دانش‌آموزان بورسیه بنیاد کودک کمک کنند، قطره‌ای از دریای بیکران انسانیت و همدلی باشند.
سمانه حسنعلی‌زاده رئیس نمایندگی بنیاد کودک در رشت نیز در این مراسم، به توضیح شعار، عملکرد و فعالیت‌های بنیاد کودک پرداخت و اهمیت نیکوکاری را به عنوان نیروی اعتلابخش حال و مقام انسانی برشمرد.
پخش نماهنگ نامه‌های دانش‌آموزان، اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان گیلانی و نیز اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بنیادکودک موسسه خیریه‌ بین‌المللی مردم‌نهادی است که با اهدافی انسان دوستانه از 23 سال پیش با کسب مجوز رسمی از وزارت‌کشور و تکیه بر حفظ کرامت انسانی، در حمایت از تحصیل دانش آموزان با استعداد نیازمند فعالیت می‌کند. این موسسه در حال حاضر، 9 هزار دانش‌آموز با استعداد نیازمند را در سراسر ایران با 28 نمایندگی داخلی در سراسر کشور و 8 شعبه برون‌مرزی در سطح بین‌المللی حمایت می‌کند.
بنیاد کودک نمایندگی رشت، از نهم تیرماه سال 1392 فعالیت خود را در حمایت از تحصیل دانش‌آموزان با استعداد نیازمند این شهر آغاز کرده است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.