عزت الله شورگشتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال، مدارس استان در شیفت عصر ساعت 16 تعطیل می شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس پایه های مختلف تحصیلی موظف به اطلاع رسانی مدارس به خانواده ها هستند، یاد آور شد: تعطیلی مدارس شیفت عصر البرز با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب دیدگی احتمالی دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال گرفته شده است لذا ضرورت دارد والدین با نظارت کامل بر فرزندان این روز را مدیریت کنند.
وی به مدیران و خانواده ها توصیه کرد: برای دانش آموزان از آئین سنتی چهارشنبه سوری در فرهنگ کهن ایرانی سخن گویند تا دانش آموزان با شادی ها و هیجانات کاذب این روز و خطرات ناشی از مواد محترقه آشنایی کامل را پیدا کنند.
شورگشتی در ادامه به پیمان دانش آموزان با شهدای آتش نشان با نه گفتن به ترقه در مدارس البرز پرداخت و تصریح کرد: از هم اکنون به دانش آموزان یاد آوری کنیم که چهارشنبه آخر سال روزی است که باید به عهدمان وفادار بمانیم.
وی اضافه کرد: امسال همه دانش آموزان در مدارس البرز شعار چهارشنبه ایمن - با وفاداری به شهدای آتش نشان سر داده اند و نمایشگاه پیشگیری از حوادث و یادمان شهدا به زبان هنر و قلم از جمله نقاشی ، کاریکاتور و روزنامه دیواری دایر کردند.
البرز 437 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.