به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه مراسم باشکوه اعتکاف همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است اظهار داشت: ماه رجب ماه سلوک و پاک کردن زنگار شیطانی از آینه دل است.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اعتکاف فرصتی است که آدمی می‌تواند به‌وسیله آن از پیچ و خم مادیات رهایی یابد و با خدای خود خلوت کند افرود: اعتکاف فرصت بزرگی است که به‌ویژه جوانان می‌توانند به‌وسیله آن از تعلقات دنیایی رهایی یابند و به خدا نزدیک‌تر شوند.

گلمیرزاده با تاکید بر اینکه 110 مسجد در استان گیلان با حضور 14 هزار معتکف، مراسم پرشور اعتکاف را برگزار می‌کنند تصریح کرد: 110 مبلغ، مربی قرآن و نیروهای پشتیبانی، معتکفان را برای این ایام پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از این فریضه بزرگ در استان گیلان چشمگیر است خاطرنشان کرد: حضور پرشور و باشکوه جوانان در مراسم اعتکاف در مساجد سراسر استان گیلان پررنگ است و این امر همه ساله بیشتر می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: ترویج مسائل شرعی، دینی و احکام، سبک زندگی اسلامی و مسیر صحیح بندگی خدا از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مراسم باشکوه اعتکاف به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613301
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.