احمد راکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنابا بیان اینکه اعتکاف از 13 تا 15 ماه رجب برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان برخوار همواره استقبال خوبی از اعتکاف می‌شود و با هماهنگی‌های لازم، بیش از 25 مسجد باب در این شهرستان آماده مراسم اعتکاف هستند.
وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار مسابقه ای تحت عنوان انس با محبوب ویژه معتکفان شهرستان در مراسم معنوی اعتکاف برگزار می کند که سئوالات مسابقه مربوط به مسائل اعتکاف است و به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزی اهدا می شود.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخواربیان کرد:جزوه‌های مربوط به احکام اعتکاف با هدف پاسخ به شبهه های دینی و اعتقادی معتکفان در مساجد شهرستان برخوار توزیع می شود.
راکی به اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف در سه مسجد شهرستان برخوار اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ قرآنی هم زمان با آغاز آیین اعتکاف در شهرستان برخوار اجرا می شود.
وی اظهارکرد: اصلاح قرائت نماز،اجرای تلاوت زنده قرآن و اذان ، تلاوت قرآن در روز آخر، اجرای تلاوت ترتیل عمومی یک صفحه از قرآن و برنامه تلاوت قرآن از برنامه های است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخوارافزود:از دیگر برنامه ای این طرح مسابقه قرآنی با عنوان « با قرآن در زلال اعتکاف » با محوریت «ترجمه و مفاهیم سوره های دَهر و حُجرات» و « متن و ترجمه خطبه متقین معروف به خطبه همام»است.
شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلو متری شمال اصفهان قرار دارد.
م.ط/ 7153/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.