حسین ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی در جامعه افزود: هر قدر نشاط و شادابی در جامعه بیشتر باشد، پویایی در آن جامعه بیشتر خواهد بود.
وی اظهار داشت: نهادینه شدن شادی در هر جامعه ای تاثیر بسزایی در سلامتی، موفقیت فردی و جمعی در میان افرد آن جامعه دارد.
ابراهیمی با بیان این که در موضوع نشاط به بهداشت و سلامت روان تکیه می شود، تصریح کرد: افرادی که از سلامت روان بالاتری در جامعه برخوردارند، نقش مهمی در پویایی جامعه دارند.
این کارشناس ارشد روانشناسی بیان داشت: بنابراین برای این که بتوانیم در عرصه های مختلف جامعه ای کارآمد داشته باشیم، بایستی سلامت روان افراد مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: داشتن سلامت روان منوط به این است که افراد در جامعه با روحیه شاد و با نشاط ، در عرصه های مختلف نقشی فعال داشته باشند.
وی با بیان اینکه هر کدام از افراد در جامعه در نشاط و شادابی موجود در آن جامعه نقش مهمی دارند، اظهار کرد: هر یک از افراد در هر جایگاهی بایستی در ایجاد نشاط و شادابی جامعه نقش آفرینی کنند.
ابراهیمی ارتباط و تعاملات مثبت افراد در جامعه را در ایجاد نشاط موثر دانست و تصریح کرد: هر قدر ارتباط مثبت و کارآمد افراد با دیگران در جامعه بیشتر باشد، در کاهش افسردگی در جامعه نیز نقش مهمی دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286 / 2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.